Online booking:

Vi hjelper kunder fra hele landet. Vi er en regnskapsfører på nett og tar gjerne en samtale med deg snarest mulig om det er noe du trenger vår hjelp til.

OBS! Det er helt GRATIS og du kan finne en tid som passer deg i vår kalender. Du velger selv tid så snakkes vi snart.

15 Minutters samtale

30 Minutters Samtale

60 Minutters samtale

Alt du trenger i regnskapstjenester – Optima Regnskap AS

REGNSKAP/IT

Den nyeste teknologien, brukervennlige systemer, sømløst og integrert.

Ved hjelp av de beste IT løsningene vil du få oppdatert regnskap fullt integrert med bank. Slik at du
kan ta avgjørelser basert på sanntid.

LES MER

LØNN/HR

Vi hjelper alt fra små bedrifter til store kjeder med innenlandske og utenlandske eiere.

HR og lønn kan være et komplisert fagfelt og innebærer alt fra sykemeldinger, arbeidsavtaler,
oppsigelser, lovverk mm

LES MER
h

Fakturering

Fakturering er ferskvare. Vi hjelper deg til å holde likviditeten og pengeflyten på topp. Benytt deg av EHF så kommer innbetalingene raskere inn.

LES MER

Rådgiving

Velger du oss som din rådgiver kan vi hjelpe deg med å bli mer lønnsom. Skal du investere, eller søke om lån, eller doble inntekten neste år? Vi er her for å hjelpe.

LES MER

Inkasso

Når kundene dine ikke betaler ved forfall kan det bety en likviditetskrise for din bedrift.

Via vår partner Lindorff sørger vi for at pengene dine kommer raskt inn.

LES MER

Kundeattester

Hva kundene sier

“Super hjelp”

«Jeg er veldig fornøyd med dere. Dere er alltid blide og hyggelige. Dere hjelper meg med alt jeg spør om.«

Inger Langved i Aasen Trading

Jeg er godt fornøyd med tjenestene fra Optima. På fjerde året 🙂

1 Comment

Kathrine Valen Zeiner

Manus Forfatter, Kathrine Valen Zeiner

“Dere har gjort livet enklere; med deres service”

« Vi i Kvalik Kompetanse AS opplever at bruk av Deres selskap som leverandør av regnskapstjenester fra 2010, har gjort livet enklere for oss og drifte vårt kompetanseselskap innenfor lovens rammer. Dette gir oss trygghet i forhold til offentlige myndigheter og selskapets økonomi, slik at vår fokus er rettet mot egen kjernevirksomhet. I perioden vi har brukt Deres selskap som leverandør, har Dere bidratt til forenkling og kostnadsreduksjoner mht. rådgivning og enklere og kostnadsreduserende faktureringstjenester. Dette har også bidratt til redusert bruk av tid til fakturering. Vi opplever at Deres ansatte er svært kompetente, imøtekommende og blide, både på telefonen og i møter mot bedriftsrådgivning, effektivisering og promotering av vårt kompetanseselskap. Vi vil derfor at daglig leder videreformidler en takk til Deres ansatte fra oss. «

Aksel Skaug Ursin-Holm i Kvalik Kompetanse AS

“Dere har sørget for en regnskapsmessig god og trygg start for min virksomhet og en god start er helt avgjørende for å lykkes.“

«Etter over 20 års erfaring som arkitekt i offentlig virksomhet og privat næringsliv, etablerte jeg arkitektfirmaet +ARK AS i Tønsberg i 2014. I forkant av etableringen var jeg med i START-ordningen i Vestfold. Det var slik jeg kom i kontakt med Optima Regnskap AS. Når jeg skulle velge en regnskapsfører var det viktig for meg å finne dette lokalt, fordi jeg mener det er både effektivt, bærekraftig og god næringspolitikk å handle tjenester lokalt. Optima Regnskap AS har sørget for en regnskapsmessig god og trygg start for min virksomhet og en god start er helt avgjørende for å lykkes.«

Vidar Kalmyren Bakke Sivilarkitekt MNAL/Daglig leder + ark AS

«De løser problemer og ting jeg ikke skjønner i regnskapet»

« Hyggelige og imøtekommende Damer som fører regnskap på en ryddig måte og hjelper meg å løse problemer og ting jeg ikke skjønner i regnskapet. Jeg har brukt dem i 5 år og er veldig fornøyd. De er effektive og passer på frister for innlevering av permer angående regnskapet. Jeg har drevet som selvstendig frisør i 30 år, og har tidligere ført regnskap manuelt, så jeg har litt innblikk i hva det innebærer.»

Frisørmester Mitch O.G. Nilsen
Vallø – Seaside salong

Blogg

Siste bloggposter av Monica E. Norum
#11 HVORDAN REDDE BEDRIFTEN I KRISETIDER

#11 HVORDAN REDDE BEDRIFTEN I KRISETIDER

I krisetider trenger bedriftseiere noen raske tips på hvordan gå frem for å bedre likviditeten (pengeflyten). Oppsummering: Dette bør bedrifter gjøre i krisetider: *søke om økt kredittid hos...

#10 PERMITTERINGER UNDER KORONAKRISEN

#10 PERMITTERINGER UNDER KORONAKRISEN

NÅR KAN MAN BRUKE PERMITTERINGER?
VILKÅR FOR PERMITTERINGER
HVOR LANG VARSLIGNGSPERIODE FØR PERMITTERINGE TRÅR I KRAFT?
HVOR LANG ER ARBEIDSGIVERS BETALIINGSPLIKT?
NÅR TAR NAV OVER?
KAN JEG PERMITTERE MEG SELV SELV OM JEG ER ALENE I MITT AS?
HVA MED EINEIER SELSKAP OG PERMITTERINGER
KAN EIER AV ET ENK PERMITTERES?
KAN ENK OG FRILANSERE FÅ ANNEN HJELP ENN PERMITTERINGER?
HVORDAN GÅ FRAM VED PERMITTERINGER?
HVA SKAL EN PERMITTERING INNEHOLDE?
HVA SKAL ARBEIDTAKER GJØRE?
HVOR LENGE KAN MAN VÆRE PERMITTERT?
HVA OM JEG GÅR TILBAKE TIL ARBEIDET EN PERIODE?
KAN MAN VELGE HVEM SOM SKAL PERMITTERES?
HVOR LENGE FÅR JEG FULL LØNN NÅR JEG ER PERMITTERT?

#9 GOD PÅSKE

#9 GOD PÅSKE

Vi ønsker deg og dine en god påske, og håper du får et etterlengtet avbrekk fra en underlig hverdag 💝 Om du trenger hjelp med å finne løsninger på dine regnskap, permitteringer eller årsoppgjør så...

#7 HVA SKAL DU GJØRE NÅR DU ER BLAKK? 5 TIPS

#7 HVA SKAL DU GJØRE NÅR DU ER BLAKK? 5 TIPS

LYTT PÅ PODCASTOPPSUMMERING: Mange har vært i den situasjon hvor du er helt fortvilet over økonomien. Om det er i bedriften eller om det er privat. Ofte graver vi oss helt ned i problemet og ber...

Optima Regnskap AS

Org nr: 992 341 505
Granborgveien 5
3153 Tolvsrød
33 38 08 00
post@optimaregnskap.no

Granborgveien 5, 3153 Tolvsrød

Share This